Word vriend van de JIS of geef eenmalig

Wij willen u graag interesseren voor de Jules Isaac Stichting en vaste donateurs (vrienden) werven! Indien u zich aanmeldt als vriend ontvangt u van ons het boek 'Israël in het hart van de Kerk – Jezus in het hart van Israël' door Mark S. Kinzer (een uitgave van de Jules Isaac Stichting).

U wordt vrienden van de JIS indien u ons werk steunt met een bedrag van tenminste € 35,00 per jaar. Meld u aan als vriend van JIS. Wanneer u het bedrag hebt overgemaakt sturen wij u het boek zo snel mogelijk toe.

De Jules Isaac Stichting heeft de ANBI-status verkregen. Giften aan de Jules Isaac Stichting zijn daarom aftrekbaar bij uw aangifte inkomstenbelasting.

Geef eenmalig

U kunt ons natuurlijk ook eenmalig of onregelmatig een gift geven. Ook dat waarderen wij enorm. Dankzij alle donaties en giften kunnen wij o.a. deze website in de lucht houden, studiedagen en symposiums organiseren en uitgaven en boeken publiceren.

Uw giften zijn van harte welkom op rekeningnummer: NL58 RABO 0304 8676 83 van de Jules Isaac Stichting te Alphen aan den Rijn of via dit betaalverzoek: https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=Yr5X3uYnRe-d2l_zxY_o2g (Deze link is geldig t/m 27 februari 2025 en u kunt zelf het bedrag invullen.)

Wilt u het gemakkelijk doen, dan kunt u geven via onze pagina op onze donatiepagina op geef.nl (Voor ons is rechtstreeks overmaken echter voordeliger, want voor het draaiende houden van dit platform wordt 5% van iedere gift afgedragen aan Stichting GeefGratis.)

Meer weten?

ANBI-logoOp onze pagina 'Bestuur en algemene gegevens' kunt u lezen over onze: doelstelling, beleidsplan, beloningsbeleid, activiteitenverslag en financiële verantwoording.